Villám popsi erősítés (10:57)

2019-09-30T14:39:03+01:002019 június 11 kedd|Edzésvideók|3 hozzászólás

Sziasztok!

Már elérhető egy teljesen új edzésvideó a Youtube csatornámon, ami szerintem az egyik kedvencetek lesz!

A hasizmok mellett a popsi erősítése a leggyakoribb célunk azt hiszem 🙂 Mindannyian szeretnénk, ha kicsit kerekebb, formásabb, esetleg kisebb lenne…

De nem csak ezért fontos, hogy erősítsük a farizmokat!

A helyes testtartásban és a fogyásban, illetve a gyors anyagcsere megtartásában is szerepe van.

  • Ha gyenge a farizom, a medence könnyen kibillen a semleges helyzetéből. Ilyenkor alakulhat ki a fokozott ágyéki lordózis, amikor nagyon homorítasz a derekaddal. Ez egyrészt fájhat, másrészt kihat az egész testedre, és sehol nem tudod majd könnyen szépen tartani Magadat. Próbáld ki, hogy ha csak megfeszíted egy kicsit a feneked, a medencéd a helyes irányba billen (mint ahogy a pilateses medencebillentésnél). Ha elég erős a farizom, ezt a helyzetet tartja jobban.
  • Másrész a farizom a testünk legnagyobb izma. Az izmok fenntartása már önmagában is energiát igényel, ami része az alapanyagcsere szükségletünknek. Minél nagyobb az izom, annál több energiát (kalóriát) használ fel akkor is, ha Te nem csinálsz semmit. Ezért fontos az erősítés akkor is, ha kimondottan fogyni szeretnél.

Bár a legismertebb popsi erősítő gyakorlatok a lábemelések hátra és oldalra, most egy másik gyakorlat típussal erősítjük ezt az izmot 🙂

A legújabb videó egy gyors és hatékony popsi erősítő edzés, ami közben átmozgatjuk a deréktájat is. Az egyik nagyon kedvelt pilates gyakorlat, a vállhíd variációiból épül fel – és bár a popsira koncentrálunk leginkább, érezni fogod a combodban és a hasadban is 😉

Ne felejtsd el, ne csak emeld a csípőt! Hanem pilatesesen, a hasizom munkájával gördülj 🙂

Jó tornázást!

Kattints ide a videóhoz, ha közvetlenül youtube-ról szeretnél tornázni vele, és iratkozz fel a Youtube csatornámra, ha elsők között szeretnél értesülni az új pilates edzésvideókról!

Próbáld ki, és írd meg itt kommentben, hogy hogy érzed Magad utána! 😉

Zsuzsi

Ui.: Ha tetszett ez a rövid edzés próbáld ki az eddigi legnépszerűbb popsi edzéseket is: 21 Napos Nyári Pilates Kihívás: 4. nap – Popsi és 21 Napos Őszi Pilates Kihívás: 18. nap – Popsi!

3 hozzászólás

  1. Màrti C 2019-07-12 at 15:27 - Reply

    Azt hiszem nagyot alakítottam,1hónap kihagyás után 3 edzést végig tornáztam egyszerúen nem tudtam abbahagyni kívánta a szervezetem! Ezen még én is csodálkozom!! Annyira jól esett!!

    • Kiss Zsuzsi 2019-07-12 at 22:05 - Reply

      Szuper vagy, örülök!:) Gondolj erre az érzésre mindig, amikor nehezebb neki állni 😉

  2. Józsa Andrea 2019-06-11 at 19:09 - Reply

    Szeretem a gyakorlatokat.
    Kellemesen megdolgoztatja az izmaim.
    Köszönöm!

Leave A Comment