Boldog Új Évet!

Fáradtnak és levertnek érzed Magad így év elején? Keresed a motivációd hogy fittebb legyél, de nem igazán találod?

Akkor egy rövid és izgalmas edzésre van most szükséged!

A napi rövid tornák rövid távon felfrissítenek, elindítják vagy zárják a napod, kikapcsolnak, feltöltenek amikor lemerültél, felráznak amikor úgy érzed semmi nem jó. Hosszútávon pedig erősítenek, karcsúsítanak, formálják a tested.

Hoztam egy teljesen új ilyen edzésvideót Neked, ami a hasizmokat erősíti – mert tudom, hogy azt szereted a legjobban. 😉

Ebben a videóban 5 klasszikus pilates gyakorlatot választottam ki, amik már önmagukban is nagyon hatékonyak, de így egymás után még inkább. 😉 Ne felejts el közben a pilates módszerre-technikára figyelni, azaz főleg a medencebillentésre és hogy végig behúzva tartod a hasad, hogy stabil maradjon a törzs.

Ha egy igazán gyors és hatékony hasizomedzésre vágysz, ez a Te edzésed!

Jó tornázást!

Kismamáknak, szétnyílt hasizommal és gerincsérvvel ez a gyakorlatsor ebben a formában nagyon erős, könnyítsétek az itt leírtak alapján: https://bit.ly/35epteO

Kattints ide a videóhoz, ha közvetlenül youtube-ról szeretnél tornázni vele, és iratkozz fel a Youtube csatornámra, ha elsők között szeretnél értesülni az új pilates edzésvideókról!

Próbáld ki, és írd meg itt kommentben, hogy hogy érzed Magad utána! 😉

Zsuzsi

Ui.: Érdekelnek más hasonló rövid edzések is? Csináld meg a napokban 8 perc pilates a lapos hasért és a Pilates a karcsú combokért videókat is!