#21nappilatesősz: 19. nap – Klasszikus gyakorlat (oldallábrúgás)

Üdvözöllek a 21 napos ŐSZI Pilates Kihívás 19. napján!

Ma küldöm az utolsó klasszikus gyakorlatot; azt hiszem ezt élvezni fogod 🙂

LÁSSUK A MAI EDZÉST…

A MAI EDZÉS

A mai videóban az oldallábrúgás szintjeit és variációit mutatom meg. Az egész testedet átmozgatja és erősíti, próbára teszi az egyensúlyérzéked is. Ez egy olyan gyakorlat volt nekem, amit sokáig nem éreztem… sehol (az első szintet). Idő – türelem, és egyre pontosabban fog menni, amitől egyre hatékonyabb lesz.

Jó tornázást!

Módosítások gerincsérv és szétnyílt hasizom esetén, illetve kismamáknak

Minden mehet mindenkinek! 🙂

NAPI FELADAT/GONDOLAT

A mai feladat egyszerű. Aludj ma többet – megint nem valami nagy dologra gondolok, csak feküdj le 30-60 perccel korábban, lehetőség szerint este 10 óra előtt. Csak legalább ma. Sokat számít!

Az alvás az egyik legfontosabb eleme az egészséges életmódnak. Mindenre hatással van az, hogy mennyit és milyen jól alszol.

A gondolkodásodra, arra hogy milyen döntéseket hozol, hogy mennyire tudsz ellenállni a kísértésnek, hogy mennyire vagy hatékony a nap folyamán, hogy mennyire vagy türelmes az emberekkel körülötted, az anyagcserédre és így a súlyodra is, hogy mennyi energiád van a napi edzéseket végigcsinálni, az izom fejlődésére…

Szóval nem érdemes hosszútávon megfosztanod magad az elegendő alvástól. Én is szeretek minél később lefeküdni és minél korábban kelni, hogy jó sok minden beleférjen a napba – de hidd el, hosszútávon ez vissza fog ütni… Inkább ne legyél kész mindennel, de aludd ki magad!

Napi bejelentkezés

Ma elég, ha csak írsz hogy KÉSZ VAGYOK!, és utána pihenj, aludj 😉 Ha teheted, napközben. Miért ne? Találkozunk Facebookon és/vagy Instagramon. 🙂

Zsuzsi

Ui.: Ma torna után állj meg egy pillanatra, és figyeld meg milyen jól érzed magad tőle. Legközelebb, amikor nehezebben kezdesz neki az edzésnek, emlékezz erre az érzésre. Segíteni fog!

11 hozzászólás

  1. Ági 2017-11-24 at 06:54 - Reply

    Szia Zsuzsi !

    vakóban a mai gyakprlat egyszerű volt , és remekül éreztem magam. köszönöm Áhi

  2. Timi 2017-11-24 at 08:29 - Reply

    Szia! KÉSZ! 🙂 Jól esett! Köszönöm.

  3. Kati 2017-11-24 at 10:53 - Reply

    Szia Zsuzsi! Igazad van, nagyon jó volt! Köszönöm!

  4. Timi 2017-11-24 at 12:08 - Reply

    Jaj! Kemény volt itt-ott. Jól esett! Köszönöm! ☺

  5. Marcsi 2017-11-24 at 18:55 - Reply

    Szia,kész!köszönöm!

  6. Kinga 2017-11-24 at 21:34 - Reply

    Szia Zsuzsi! Koszpnom jol esett ! Szep estet!

  7. Nóra 2017-11-24 at 21:54 - Reply

    Szia Zsuzsi! A tegnap és a mai egyben kész! Köszönöm jól esett!

  8. Andrea 2017-11-24 at 22:05 - Reply

    Nagyon jo volt, de az utolsó szint nekem nagyon kemény volt. Figyelni a tartásra és a helyes kivitelezésre …. uhhh Köszönöm! Egészségünkre!

  9. Gizella 2017-11-24 at 23:26 - Reply

    Szia.Ez valóban jól esett.Most pihi.koszonom .

  10. Czinkiné Márti 2017-11-25 at 14:25 - Reply

    Igen Megvolt!! Köszi!

  11. Zsu 2017-11-25 at 19:15 - Reply

    Szia Zsuzsi! Ma kettőt csináltam, mivel tegnap elmaradtam. Az egyensúlyérzékem sokat javult,bár nyújtott karral megtartani magamat elég nagy kihívás, de kárpótoltak a lábkörzések és a kis rúgások előre hátra.Érzem ugyan a forgómat,valószínüleg kopás lehet a háttérben, de arra jöttem rá, ha erővel végigviszem akkor szinte kisimul a végére. Remekül érzem magam, nem fogom elhagyni ezeket a mozgásgyakorlatokat. Holnap várom az élőben való bejelentkezésed, és köszönöm!!
    Üdv.: Zsu

Leave A Comment