#21nappilatestél2020-02-11T07:26:40+01:00
csatlakozom >>

Csatlakozz az INGYENES 21 napos kihíváshoz!

Válj erősebbé, tónusosabbá és magabiztosabbá egy rugalmas és életszerű edzéstervvel a saját otthonodban!

Belevágok >>

A legfontosabb tudnivalók

  • 100% INGYENES
    Én imádom a pilatest, és szeretném minél több nővel megszerettetni a mozgást a segítségével. Ezért ez a kihívás 100% INGYENES, nincs semmi trükk, vagy hogy a 4. alkalomtól már fizetős…

  • Csak 10 perc naponta
    Minden nap küldök egy teljesen új 10 perces pilates videót e-mailben. 10 perc reális és betartható, ami segít a rendszerességben. És a rendszeresség vezet az EREDMÉNYEKHEZ.

  • Tornázz a saját otthonodban, amikor akarsz
    Nem kell elmenned sehova, és nem számít, hogy aznap mikor csinálod meg… a lényeg, hogy megcsináld!
    .

  • Nincs szükség különleges eszközre
    Amire szükséged van, az egy laptop/tablet/okostelefon, internet, az e-mail fiókod; és egy szőnyeg vagy egy kis hely valahol a lakásban. Nincs kifogás, hogy ne kezd el!

  • Nyomtatható edzésnaptár
    Küldök egy nyomtatható edzésnaptárat is, ami segít kitartani a 21 nap alatt. Rakd ki a hűtőre, és minden nap pipáld ki az aznapi edzést – nagyon motiváló!
  • Pilates Pár
    Kérd meg a testvéred/anyukád/barátnőd, hogy csináljátok együtt, és mindennap írjatok egymásnak, ha kész az aznapi edzés! Egymásnak fogtok segíteni rajta maradni az úton – és ez egy plusz lehetőség, hogy kapcsolatban maradjatok!

Ha már régóta gondolkodsz rajta, hogy elkezdj rendszeresen sportolni;
esetleg bele is vágtál már, de hamar vége lett…
Akkor ezt Neked találták ki!

Pilatessel sikerülni fog!

Hogyan működik a kihívás?

Úgy építettem fel, hogy Neked minél könnyebb és egyszerűbb legyen rendszeresen tornáznod!

1. LÉPÉS: IRATKOZZ FEL!

Az előkészületi tervért, edzésnaptárért, a napi e-mailekért, és folyamatos motivációért. Illetve a kihívás kezdete előtt már elkezdünk együtt készülni…

2. LÉPÉS: MINDEN NAP KÜLDÖM E-MAILBEN AZ AZNAPI EDZÉST

Reggel 5 óra körül, így akkor is könnyen meg tudod csinálni, ha korán kelő vagy. 🙂

3. LÉPÉS: CSINÁLD MEG AZ EDZÉST!

Csak ülj le a szőnyegedre, indítsd el a videót, 10 perc, és KÉSZ!

+1 LÉPÉS: JELENTKEZZ BE NÁLAM ÉS A TÖBBIEKNEK

Arra bíztatlak, hogy jelentkezz be Nálam és a kihívás többi résztvevőjének is MINDEN nap, amikor kész vagy – Facebookon és/vagy Instagramon.

Én jobban tudok így segíteni ha van kérdésed, plusz Ti is találkozhattok egymással, motiválhatjátok egymást… El sem hiszed, hogy mennyire segít majd rajta maradni az úton, he nem egyedül csinálod!

A jelentkezés lezárult!

De minden edzést megtalálsz 2020. március 03-ig ezen az oldalon >>

Március 04-től csak a Harmónia Pilatessel Klub tagjai számára maradnak elérhetők.

A jelentkezés a Harmónia Pilatessel Klubba 2-3 alkalommal nyílik meg egy évben.
IRATKOZZ FEL VÁRÓLISTÁRA >>

MINDEN KÉRDÉSEDET MEGVÁLASZOLTAM

De ha mégis van, amire nem találod a választ, írj Nekem a zsuzsi@pilatesesmotivacio.hu e-mail címre!

A kor egyáltalán nem számít sem a pilatesben sem ebben a programban! 🙂 Bátran kezdd el, akár fiatal vagy, akár idősebb. Sok fekvő gyakorlat van a pilatesben, nem terhelünk felesleges semmilyen izmot és ízületet, és olyan izmokat erősít amire érett korban egyre nagyobb szükség van. Lehet hogy az elején nehéznek érzed majd, főleg ha korábban nem mozogtál, de higgy a pilatesben és a napi rendszeres 10-30 perc mozgásban. Menni fog!

Persze, sőt! Ennek a kihívásnak az is a célja, hogy minél többen megismerkedjetek a pilatessel, és általa a testetekkel. Még február 10 előtt közösen fel is készülünk rá (ha feliratkozol, mindenről írok), és nem a legnehezebb gyakorlatokkal készültem. 😉 Lehet lesz olyan ami nem sikerül elsőre, de ez természetes, és egyre jobban fog menni. Próbáld ki!

Ez a kihívás elsősorban normál illetve jó egészségi állapotú emberek számára készült. Minden esetben kérdezd meg az orvosodat, hogy ajánlja-e illetve engedélyezi-e a mozgást, a pilatest.

A pilatest úgy ismerni, mint gerinckímélő torna, ami bárkinek ajánlott. Szerintem ez így önmagában nem igaz – ezt óvatosságból írom, nem azért hogy elvegyem a kedved.⁣ A módszer és technika, amivel végezzük a gyakorlatokat valóban azzá teszi. Kíméli a gerincet, és úgy tudsz edzeni, hogy ne árts neki. De ha már fennáll valamilyen probléma, akkor nem minden gyakorlat ajánlott, vagy csak módosítva.

A videók alatt a blogomon ajánlok majd módosítási javaslatokat, ezeket figyelembe véve tudod majd csinálni az edzéseket. De ezek általános javaslatok, nem személyre szabottak – figyelj a testedre, és ami nem esik jól, azt ne csináld!

Ezekről a módosításokról írtam ezt a két bejegyzést:
Általános módosítások és könnyítések >>
Pilates gerincsérvvel és szétnyílt hasizommal (és kismamáknak) >>

Remélem így el tudod dönteni, hogy elkezded-e vagy nem. 🙂

Ez a kihívás elsősorban normál illetve jó egészségi állapotú emberek számára készült. Minden esetben kérdezd meg az orvosodat, hogy ajánlja-e illetve engedélyezi-e a mozgást, a pilatest.

A szétnyílt hasizom egy olyan helyzet, ami már nem fog változni, és mindig oda kell figyelned rá. Attól függően, hogy milyen széles és folytonos, kevesebb – több gyakorlattípus nem ajánlott a pilatesben sem.⁣ Illetve nagyon oda kell figyelned a pilates módszerre – technikára, amivel végezzük a gyakorlatokat.

A videók alatt a blogomon ajánlok majd módosítási javaslatokat, ezeket figyelembe véve tudod majd csinálni az edzéseket. De ezek általános javaslatok, nem személyre szabottak – figyelj a testedre, és ami nem esik jól, azt ne csináld!

Ezekről a módosításokról írtam ezt a két bejegyzést:
Általános módosítások és könnyítések >>
Pilates gerincsérvvel és szétnyílt hasizommal (és kismamáknak) >>

Remélem így el tudod dönteni, hogy elkezded-e vagy nem. 🙂

Gratulálok! <3 Azért is, mert így is szeretnél tornázni!

Először mindenképpen kérdezd meg az orvosod, hogy engedélyezi/ajánlja-e a tornát.

Ez a kihívás nem veszi kimondottan figyelembe ezt az élethelyzetet, így biztos lesz olyan gyakorlat amit módosítanod kell vagy kihagynod.

A videók alatt a blogomon ajánlok majd módosítási javaslatokat, ezeket figyelembe véve tudod majd csinálni az edzéseket. De ezek általános javaslatok, nem személyre szabottak – figyelj a testedre, és ami nem esik jól, azt ne csináld!

Ezekről a módosításokról írtam ezt a két bejegyzést:
Általános módosítások és könnyítések >>
Pilates gerincsérvvel és szétnyílt hasizommal (és kismamáknak) >>

Remélem így el tudod dönteni, hogy elkezded-e vagy nem. 🙂

Óvatosan, de azt mondom igen. Ezeknek és az ilyen típusú problémáknak a mozgás általában jót tesz. A pilates ráadásul egy elég preventív mozgásforma, nem megy fel drasztikusan a pulzusod, nem tudod vele túledzeni magad. Alap, hogy ami nem esik jól azt kihagyod!

Ezekre az esetekre külön nem ajánlok módosítási javaslatokat, akkor kezdd el a kihívást ha ismered eléggé a tested ahhoz, hogy tudd mikor elég – mikor sok.

Persze! A kihívás elsődleges felületei az e-mail és a blog. A privát Facebook csoport és az Instagram pedig egy lehetőség, hogy egymást motiválva, együtt csináljátok végig. Ez egy ingyenes és online program – tehát személyesen nem találkozunk. Így azért elég könnyű ezt is abbahagyni… De én azt szeretném, ha ezt most tényleg végig csinálnátok! Ezért buzdítalak Titeket, hogy adjatok jelet ha kész az edzés, kérjetek segítséget ha kell, kérdezzetek. Online ezt így tudjuk megoldani.

Nem kötelező belépni sehova, és regisztrálnod sem kell ha még nem vagy fönn ezeken az oldalakon. Posztolni sem muszáj – van aki szeret, van aki nem – lehet Téged már az is feldob, ha olvasod a többieket… 🙂

Ismerd meg Zsuzsit

Kiss Zsuzsi pilates oktató és a Pilates&Motiváció oldal és közösség alapítója. Célja, hogy segítsen egy könnyebb, stresszmentesebb, egészségesebb és megbánás nélküli életet kialakítani. A mai versenyorientált fitness világgal szemben egy olyan irányt mutat az életmódváltásban, ami hosszútávon is tartható, eredményes, de nem vesz el rengeteg időt és energiát.

Hisz abban, hogy a kis lépések vezetnek a nagy eredményekhez, hogy sose máshoz hasonlítsuk magunkat, hanem csak a korábbi önmagunkhoz, és hogy nem kell tökéletesnek lennünk semmiben. Programjai segítenek a nőknek erősebbé, karcsúbbá és hajlékonyabbá; magabiztossá és nyugodtabbá válni.

CSATLAKOZZ AZ INGYENES 21 NAPOS KIHÍVÁSHOZ MOST!

csatlakozom >>
A jelentkezés a Harmónia Pilatessel Klubba NYITVA Március 03. kedd 22 óráig!Csatlakozz >>